Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Proč ženy neocení pisoáry

Když jsem na chalupě sledovala vlaštovky, jak si budují své nové hnízdo, tiše jsem jim záviděla. Sameček i samička pilně a bez řečí pracovali v dokonalé symbióze a harmonii. Když jim část hnízda odpadla na zem, nemarnili čas naříkáním, hádkami ani hledáním viníka. Prostě se otřepali a společně, křídlo v křídle, odlétli pro další stavební materiál.

Když se rozhodnou vybudovat si nové hnízdečko lásky manželé a vrhnou se do stavební, stěhovací a zařizovací fáze, harmonie není ten správný výraz pro vystižení situace. Muži mluví ještě méně než obvykle a ženy se minimálně jednou týdně rozvádějí a balí si v předsíni kufry. Nakonec neodejdou, protože touha po „zahnízďování“ a zařizování je silnější.

Stačí se zaposlouchat o víkendu v davu v Ikee: „Ty tady stojíš jak tvrdý Y, tak něco řekni! Ty furt mlčíš a jsi akorát naštvanej. Tak líbí se ti to nebo ne? A co se ti teda líbí? A ty si myslíš, že někde seženeš gauč, kterej přesně odpovídá tvym představám?! Že bude z jedný strany v barvách Viktorky a z druhý bude podpis Jágra?! To je zajímavý, že tě rozbolí záda vždycky jenom na nákupech. Víš co, jdi si na ty svý švédský koule, já to tady radši vyberu všechno sama.“

Žena je na sebe hrdá, jak na všechno vyzrála. Už nemusí dělat kompromisy, vybere, co ona uzná za vhodné. Dostala muže přesně tam, kam chtěla. Chyba lávky! Muž je dávno dopředu smířený s tím, že na poličkách se bude prášit na desítky zbytečných cetek, jeden pokoj bude vyladěn do růžových odstínů a v druhém ho bude přecházet zrak z květovaných vzorů. Bere to jako signál a povolení k tomu, realizovat se v novém hnízdě po svém - po chlapsku.

Proto žena upadá do mdlob, když vidí na stěně obří obrazovku s gigantickými reproduktory po stranách, která úplně pokazila romantickou atmosféru obývacího pokoje. V kuchyni ji čeká další šok v podobě blikajících barevných neonových světýlek umístěných pod kuchyňskou linkou. A poslední kapka. V koupelně na místě, kam měla přijít ručně vyrobená francouzská váza se sušenou levandulí dovezenou přímo z Provence, je - PISOÁR. Tak to teda ne! A odkráčí sbalit si kufry. Je to boj…

Autor: Hana Kronusová | pátek 4.11.2011 8:43 | karma článku: 16,36 | přečteno: 1516x
  • Další články autora

Hana Kronusová

Tak kdy si pořídíme to čtvrtý?

Manžel si často, při shlédnutí mé konverzace na skypu, ťuká na čelo. Prý že zas řešíme důležitý věci, povídá mi s ironií v hlase. Pak se jde podívat na situaci na burze nebo zkontroluje výsledky hokejové extraligy.

19.4.2017 v 9:11 | Karma: 19,05 | Přečteno: 827x | Diskuse| Ona

Hana Kronusová

Ženy, proč rodíme mamánky?

Moje prababička „bába Jula“ měla dva syny a jednu dceru. Malá Julinka plnila celé své dospívání funkci hospodyně. Oba chlapci se spokojili s rolí obsluhovaných králů.

30.6.2015 v 20:39 | Karma: 21,20 | Přečteno: 1472x | Diskuse| Ona

Hana Kronusová

To mi neříkejte, že se muž nezmění

Jeden známý český psycholog kdysi v rozhovoru řekl, že většina lidí žije ve velkém omylu. Stále se totiž domnívá, že svého partnera či partnerku dokáže změnit k obrazu svému. To prý se ale nikdy nestane. Přináší nám to jen trápení navíc. V podstatě se máme mít rádi takoví, jací jsme.

25.1.2012 v 17:24 | Karma: 17,64 | Přečteno: 1033x | Diskuse| Ostatní

Hana Kronusová

Ať žije český fotbal!

Nikdy jsem nepatřila k fanouškům, kteří jsou svým „hvězdám“ oddáni celou svou duší. A už vůbec nejsem skalní fotbalový fanda. Ale čas od času mi fotbal zkříží cestu. V pubertě jsme s kamarádkami koukaly na fotbalové zápasy jen proto, abychom se pokochaly krásou Patrika Bergera. Když nám ho ovšem třetí minutu po zahájení zápasu odnesli ze stadionu s nataženým lýtkovým svalem na nosítkách, rychle jsme o televizní přenos ztratily zájem.

1.9.2011 v 22:33 | Karma: 8,40 | Přečteno: 618x | Diskuse| Ostatní

Hana Kronusová

Když se muž se ženou (ne)hádá

Zmateně koukám na sedadle spolujezdce do mapy a snažím se bez orientačního smyslu zorientovat v italském velkoměstě. Muž na mě: „Kam teď? Řekneš mi konečně, kam mám jet teď?“ A já cítím v jeho hlase ten pověstný podtón, jako že jsem opravdu úplně nemožná. „Můžeš na mě mluvit normálně a zůstat v klidu?“ „Já jsem úplně klidnej,“ odsekne. Načež odbočíme špatně a na mě se snese vlna kritiky. Poslední kapka. „Já za to nemůžu, že jsem se tady v tom městě ne-na-ro-di-laaa!!!“ nese se můj jekot se směsí pláče, vzteku a lítosti noční ulicí... Děkuji vynálezcům navigací, zase máme o jeden důvod k tiché domácnosti méně.

3.8.2011 v 21:24 | Karma: 15,01 | Přečteno: 1250x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Arizonští poslanci schválili zrušení 160 let starého zákona zakazující potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1192x
Jsem typická pracující máma tří dětí, která se snaží vše zvládnout a zároveň vybojovat nějaký čas jen pro sebe...

Seznam rubrik